We zijn op zoek naar een groep studenten die ons wil ondersteunen bij de helpdesk. Hiervoor zoeken we mensen met affiniteit met ICT die vanuit huis en/of onze locatie in Baarn telefonische support kunnen verlenen. De support is gedurende verschillende evenementen voor mensen die vanuit huis luisteren en/of kijken naar een concert of evenement en daar hulp bij nodig hebben.
De servicedesk is 24/7 open, dus de werktijden zijn flexibel. Meestal is het een shift van 5 uur, waarbij je standby moet zijn voor hulp. Als er geen telefoontjes binnen komen, mag je gerust iets anders doen. De ideale opdracht dus! Hiervoor vragen we wel dat je affiniteit hebt met ICT (weet hoe een router gereset moet worden en waar problemen vandaan komen) en een prima niveau Engels + een eigen laptop. Je ontvangt €15,- per uur.
Mogelijkheid om naar ons kantoor in Baarn te komen.
Suggested skills
Knowledge skills are facts, theories and insights needed to perform a task or profession well.
Competency skills are skills that you must be able to apply in practice.
Answer a few short questions and you might have a new task soon!
Task value
Location
Available spots
Recommended educations