Task value
Deadline
Het gaat om ongeveer 50 pagina's, bestaande uit voornamelijk blogs en categoriepagina's en algemene informatie. De productpagina's zijn reeds vertaald en worden als basis gebruikt voor deze 50 pagina's (in verband met wat vaktaal / termen). Niveau: gevorderd Engels. Je...
Ik ben op zoek naar een student die voor mij een marktonderzoek gaat uitvoeren. Wie zijn mijn potentiele klanten? Hoe kan ik deze benaderen? Gebruik de theorie die je op school hebt geleerd om een klantonderzoek uit te voeren. Specificeer...
Laten we ons concentreren op deze belangrijke bezigheid bij Heinen & Hopman Engineering B.V. - Data bijwerken in Excel. Durf jij de uitdaging aan om ons Excel-overzicht te vullen en te controleren? Het doel hier is eenvoudig, maar zeker niet...
Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...
bedrijf werkt met geautomatiseerde gegevens verwerking met pakket Exact / Synergy. Regelmatig is er behoefte aan opschoning data ,waarvoor hulp gezocht wordt op project basis. in verband met inwerken is de eis dat dat steeds dezelfde persoon is voor langere...
Intractive is een platform waarmee je digitale mobiele ervaringen maakt achter QR codes of links. Ervaringen vol gamification, storytelling, AR en VR. Wij zijn op zoek naar een vast persoon om blogs te schrijven voor onze SEO. Het gaat om...