Task value
Deadline
Voor onze locatie in Baarlo zijn we opzoek naar studenten die in de vakantieperiode een aantal uur per week kunnen helpen op ons vakantiepark. Wat zijn de werkzaamheden? - Zwembad (Toezicht houden en indien nodig handelen naar omstandigheden. Er is...
Voor onze webshop moeten onze korte productteksten vertaald worden naar het Duits. Deze zijn nu al in het Duits door Google Translate vertaald maar dit is uiteraard niet helemaal correct. Wij willen deze graag correct vertaald hebben en alles in...
Ik ben op zoek naar een student die voor mij een marktonderzoek gaat uitvoeren. Wie zijn mijn potentiele klanten? Hoe kan ik deze benaderen? Gebruik de theorie die je op school hebt geleerd om een klantonderzoek uit te voeren. Specificeer...
Wat ga je o.a. doen? - Je bent verantwoordelijk voor het maken en plaatsen van content op alle owned social media kanalen (zowel fotografie als videocontent) - Je ontwikkelt /optimaliseert en publiceert content voor onze eigen website en nieuwsbrieven. -...
Voor een nieuwe webshop ben ik op zoek naar een student die voor mij deze gaat installeren en verkoopklaar maken. Ik heb al een domein en account op shoppagina.nl en daar zal ook de webshop in gebouwd moeten worden. De...
Opdracht: 2000 Postpakketjes verzendklaar maken Duur: in overleg Fase Opleiding: Student Werkomgeving: Team verband Corona: Veilige werkplek Locatie: Edel Collecties Nederland, Einsteinweg 5 (Bunschoten)