Task value
Deadline
In Ede zijn wij een grootschalig transformatie project aan het draaien, en om dit in goede banen te begeleiden dient er met de bewoners een afspraak gemaakt te worden. Dit zijn veelal oudere mensen en dus is een duidelijke communicatie...
Ik zoek iemand die mij kan helpen met het bouwen van een calculator op een wordpress website via de tool Calconic. Je moet in de tool duiken en een excel calculator ombouwen in een calconic omgeving. Ervaring met Calconic is...
We zijn op zoek naar student die voor ons 300 product omschrijvingen gaat maken voor verschillende soorten golfballen. De informatie wordt aangeleverd met een lijst met productnamen. Die producten kan je zoeken op andere webshops en op google. Aan de...
Wij willen graag onze online onzichtbaarheid verbeteren via social media. Daarvoor zoeken wij een student die het leuk vindt om een Facebook groep op te bouwen. Je taken zijn: - content maken voor de groep - vinden en binden van...
Ben jij steengoed in Excel en ben je tot het einde van dit jaar beschikbaar voor zo'n 20-30 uur in de week? Kom dan onze QESH (Quality, Environment, Safety & Health) afdeling versterken. Deze opdracht is voor ongeveer 40 uur...
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij 3 sites die al zijn gemaakt, over te zetten naar mijn beheer. Sites zijn gebouwd in WordPress, ik heb de backup bestanden in mijn bezit. De domeinnamen zijn al verhuisd en...