Task value
Deadline
Wij zijn opzoek naar een student die ons voor 4 uur in de week kan helpen met verschillende schrijfopdrachten. Over ons: Wij zijn Axon Healthcare uit Amersfoort, en leveren onze ‘business insights’-diensten aan een brede groep stakeholders in de zorg,...
Ben jij die nette student, representatief en spontaan? Dan vragen wij jou ons te helpen om de december geschenken in de week voor de Kerst persoonlijk te bezorgen bij onze relaties. Duur van de opdracht is 3 dagen (maandag-woensdag) in...
Wij zijn op zoek naar een student die voor ons 15 afspraken weet te scoren bij 15 potentiële klanten. Crown Security Services is een landelijk werkende beveiligingsorganisatie gevestigd in Zwijndrecht (Zuid-Holland) met diverse vestigingen door heel Nederland. Vanuit onze nevenvestigingen...
Ben jij een commerciële topper en houd je van Pepernoten en koekjes? Kom dan werken in de leukste winkel van Nederland. Ga aan de slag in de Van Delft winkel in Amersfoort! Een winkel met een verrassend assortiment van meer...
Wij zijn op zoek naar enthousiaste jongeren die het leuk vinden om in teamverband op middelbare scholen ons nieuwe programma Explore Your Future te faciliteren. Op de middelbare school is het super lastig om een beeld te vormen wat je...
Voor een onderzoek dat ik uitvoer ben ik druk in de weer om 1-op-1 interviews uit te voeren en zoek ik 4 studenten die allemaal ongeveer 10 interviews willen transcriberen. Aangezien de interviews nu worden gehouden is het nog onduidelijk...