Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Task value
Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...
Spectrum Brabant is op zoek naar studenten die middelbare scholieren kunnen ondersteunen bij hun studie. Wij vragen enthousiasme en wekelijkse beschikbaarheid op maandagmiddag tussen 14.00 en 18.00 uur. Een tweede of derde dag in de week beschikbaar is fijn maar...
bedrijf werkt met geautomatiseerde gegevens verwerking met pakket Exact / Synergy. Regelmatig is er behoefte aan opschoning data ,waarvoor hulp gezocht wordt op project basis. in verband met inwerken is de eis dat dat steeds dezelfde persoon is voor langere...
Brookline distribueert 4 Funsport merken in Europa: Spikeball, Crossnet, KanJam en You.Fo. Deze verkopen wij aan sport retailers (Intersport, Sport2000 etc.) In de zomermaanden worden onze merken veel gespeeld, verkocht en gepost op social media. Deze content delen via we...
In opdracht van de Gemeente Rotterdam moeten wij woningeigenaren benaderen om ze te ondersteunen bij het onderhouden en verduurzamen van hun pand. Wij zoeken een student die ons ongeveer 48 uur kan helpen. Het zal voornamelijk telefonisch en via de...
Fortune Factory heeft meerdere webshops. Voor een van deze websites hebben wij de wens om de webshop volledig onder de loep te nemen. Dit betreft het vernieuwen van de productafbeeldingen, het optimaliseren van de pagina's en het schrijven van SEO-teksten....