Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Task value
Voor een marktonderzoek zijn wij op zoek naar een student die leads kan bellen. Het gaat om ongeveer 200 bedrijven in de zonnepanelenbranche waarbij er maximaal 3 vragen gesteld moeten worden op het gebied van schaarste in personeel en de...
Bij Brookline verkopen we funsports zoals Spikeball, Crossnet, KanJam en You.Fo. Ter voorbereiding op een beurs van een middelgrote Duitse winkelketen zoeken we iemand die van ongeveer 200 vestigingen contactgegevens wil verzamelen om in een excel te verwerken.
Brookline distribueert 4 Funsport merken in Europa: Spikeball, Crossnet, KanJam en You.Fo. Deze verkopen wij aan sport retailers (Intersport, Sport2000 etc.) In de zomermaanden worden onze merken veel gespeeld, verkocht en gepost op social media. Deze content delen via we...
Doel van de opdracht:Het doel van deze opdracht is het creëren van video- en fotomateriaal van onze personeelsuitjes, open avonden, en andere events voor ons "werken bij" social media kanaal. Het gaat hierbij om vrijdag 23 augustus en vrijdag 30...
Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...
Er is een onepager ontworpen in Illustrator (sorry daarvoor) en deze moet simpelweg omgezet worden naar een schaalbaar webpagina. Het enige wat bijzonder is is dat er een contactformulier gemaakt moet worden die gemaild wordt naar een emailadres. Zie bijlage...