Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Task value
Fortune Factory heeft meerdere webshops. Voor een van deze websites hebben wij de wens om de webshop volledig onder de loep te nemen. Dit betreft het vernieuwen van de productafbeeldingen, het optimaliseren van de pagina's en het schrijven van SEO-teksten....
Heb jij op het VMBO gezeten, heb je goede sociale en communicatieve vaardigheden en sta je sterk in je schoenen? Vind je het leuk om VMBO-leerlingen te begeleiden? En woon je in de regio Amsterdam? Dan zijn we op zoek...
Unlock Your Data Potential met nieuwe inzichten en voorspellingen vanuit data NA(AST) jouw studie! Den of Data is een snelgroeiend data bedrijf waar de werksfeer net zo belangrijk is als jouw data ambities. We werken voor BOL.COM, KPN, Zorg instellingen...
Mijn website www.stadswandelingen-utrecht.nl kan verbeterd worden op het gebied van SEO en de te gebruiken zoekwoorden. Ik zoek iemand die de SEO van bestaande pagina's kan verbeteren en die zo'n 10 extra pagina's kan toevoegen. Ik zal daarvoor de juiste...
Bij Brookline verkopen we funsports zoals Spikeball, Crossnet, KanJam en You.Fo. Ter voorbereiding op een beurs van een middelgrote Duitse winkelketen zoeken we iemand die van ongeveer 200 vestigingen contactgegevens wil verzamelen om in een excel te verwerken.
Wij zijn op zoek naar een student die voor ons 15 afspraken weet te scoren bij 15 potentiële klanten. Crown Security Services is een landelijk werkende beveiligingsorganisatie gevestigd in Zwijndrecht (Zuid-Holland) met diverse vestigingen door heel Nederland. Vanuit onze nevenvestigingen...