Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Task value
Voor deze opdracht zoeken we iemand die 3 vlogs kan maken en editen. Deze vlogs moeten losse video's worden opgeleverd. Wij verwachten het volgende van de persoon:Eigen apparatuur regelen;Zelfstandig vloggen;Zelfstandig editen.De video's moeten gemonteerd worden en aan de volgende richtlijnen...
We hebben als kapper 2 websites in Wordpress die samengevoegd moeten worden tot 1 website. De informatie van de ene website moet geïntrigeerd worden in de andere website. Daarnaast zal door het samenvoegen een stukje SEO optimalisatie moeten gebeuren. Verder...
Ben jij een commerciële topper en houd je van Pepernoten en koekjes? Kom dan werken in de leukste winkel van Nederland. Ga aan de slag in de Van Delft winkel in Amersfoort! Een winkel met een verrassend assortiment van meer...
Workrate breidt uit naar het zuiden van Nederland! Vanaf september voegen we nieuwe klanten toe aan ons portofolio in Eindhoven en Den Bosch. En dat betekent dat we op zoek zijn naar nieuwe collega’s. Help jij ons bij het vinden...
Deze opdracht gaat over het uitwerken, optimaliseren en testen van META/Facebook/Insta ads voor het genereren van leads voor ons marketing bureau. Er is data beschikbaar van 1,5 jaar adverteren, zorg jij voor killer ads die zorgen voor een stroom aan...
Zit jij in een commerciële studie? Wil je werkervaring opdoen in de b2b-sales? Been there! Naast mijn studie ben ik destijds al in de sales gaan werken. Zo kon ik ervaring opdoen als accountmanager in de praktijk. Als jou dat...