Ben jij sociaal ingesteld, heb je een vlotte babbel en krijg je energie van mensen helpen? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een dynamisch team! Wij zijn op zoek naar energieke en klantgerichte personen om onze klantenservice te versterken.
Je komt te werken op de technische helpdesk van Budget Thuis. Als klantenservice ben jij de redder in nood voor klanten met vragen over hun alles-in-één pakket. Van wifi-problemen tot televisies zonder ontvangst; jij hebt voor alles een oplossing. Jouw taak is niet alleen om problemen op te lossen, maar ook om ervoor te zorgen dat het abonnement van de klant nog perfect aansluit op hun wensen. Je krijgt hiervoor extra uitleg.
Je kan zelf je tijden indelen en bepalen wanneer je werkt. Daarnaast is het mogelijk om vanuit huis te werken.
Wat ga je doen?
Beantwoorden van technische en administratieve vragen van klanten.
Analyseren en oplossen van technische problemen met internet, televisie of telefonie.
Controleren of het abonnement van de klant nog bij hun behoeften past en eventueel advies geven over upgrades.
Zelfstandig indelen en uitvoeren van je dagelijkse taken, vooral wanneer je vanuit huis werkt.
Heb jij wat nodig is om klanten met een glimlach op te laten hangen? Help ons om van iedere klantinteractie een succes te maken en ontwikkel tegelijkertijd jouw professionele vaardigheden. We kunnen niet wachten om met jou samen te werken! Je krijgt €14,18 per uur en ontvangt je betalingen maandelijks.
Beantwoord een paar korte vragen en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe opdracht!
Opdrachtwaarde
Locatie
Plekken beschikbaar