Administratieve ondersteuning
Doel van de taak:
Jij gaat aan de slag met administratieve ondersteuning bij Living in Holland B.V., met als doel om de administratieve processen soepel en efficiënt te laten verlopen.
Subtaken binnen deze taak:
Mails beantwoorden: Zorg dat alle inkomende e-mails op tijd en correct worden beantwoord.
Klantcontact: Houd contact met klanten om vragen te beantwoorden en ondersteuning te bieden.
Huurder klachten oppakken: Los eventuele klachten van huurders op een professionele en snelle manier op.
Contractmanagement: Beheer en actualiseer huurcontracten en andere belangrijke documenten.
Uitzetten van storingsmeldingen: Verwerk en communiceer storingsmeldingen naar de juiste partijen.
Hoe moet de taak geleverd worden:
Je werkt tussen de 15 en 25 uur per week en hebt de flexibiliteit om hybride te werken. Dit betekent dat je zowel vanuit huis als op kantoor kan werken, afhankelijk van wat jou het beste uitkomt. Je hebt ook de vrijheid om je eigen werktijden te bepalen binnen de afgesproken uren.
Je verdient €17,50 per uur
Meld je direct aan
Beantwoord een paar korte vragen en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe opdracht!
Opdrachtwaarde
Deadline
Locatie
Plekken beschikbaar