Opdrachtwaarde
Deadline
Heb jij op het VMBO gezeten, heb je goede sociale en communicatieve vaardigheden en sta je sterk in je schoenen? Vind je het leuk om VMBO-leerlingen te begeleiden? En woon je in de regio Amsterdam? Dan zijn we op zoek...
We hebben als kapper 2 websites in Wordpress die samengevoegd moeten worden tot 1 website. De informatie van de ene website moet geïntrigeerd worden in de andere website. Daarnaast zal door het samenvoegen een stukje SEO optimalisatie moeten gebeuren. Verder...
Voor onderzoek naar twee specifieke doelgroepen moeten er gegevens verzameld worden van social media profielen van mensen die onderdeel zijn van deze doelgroepen. Denk aan: - geslacht - geschatte leeftijd - opleiding/opleider - jaren werkervaring - groepen waar ze lid...
Ben jij een energieke, betrokken en leergierige hbo-student met affiniteit en oog voor marketing en wil jij jezelf graag verder ontwikkelen? Dan zijn wij naar jou op zoek! Wij zijn de Reclamestal: een Amersfoorts en dynamisch bureau voor strategie en...
Wij willen graag onze online onzichtbaarheid verbeteren via social media. Daarvoor zoeken wij een student die het leuk vindt om een Facebook groep op te bouwen. Je taken zijn: - content maken voor de groep - vinden en binden van...
Zit jij in een commerciële studie? Wil je werkervaring opdoen in de b2b-sales? Been there! Naast mijn studie ben ik destijds al in de sales gaan werken. Zo kon ik ervaring opdoen als accountmanager in de praktijk. Als jou dat...