Opdrachtwaarde
Deadline
Fortune Factory heeft meerdere webshops. Voor een van deze websites hebben wij de wens om de webshop volledig onder de loep te nemen. Dit betreft het vernieuwen van de productafbeeldingen, het optimaliseren van de pagina's en het schrijven van SEO-teksten....
Voor Bouw logistic services zijn we opzoek naar iemand die een website kan vertalen van het Nederlands naar het Engels. Het zou tof zijn als je al meerdere teksten hebt vertaald van het Nederlands naar het Engels. Je moet de...
Ik ben opzoek naar een student die mij kan helpen met een mailing lijst opstellen en het opbouwen van een funnel via Mailblue. Het gaat om mailadressen die verwerkt moeten worden via (website) Jimdo naar Mailblue. Vervolgens is het nodig...
De ideale bijbaan voor tijdens je studie! Als examensurveillant zorg jij er aan het begin van de dag voor dat het examenlokaal netjes is. Je start de computers op en zet de online toetsomgeving klaar. Zodra de kandidaten arriveren controleer...
Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...
We zijn op zoek naar een student met ervaring en kennis in de marketing die voor ons een contentplan gaat schrijven voor de content die we kunnen vertonen op ons grote ledscherm (10 bij 5 meter) wat aan de bovenzijde...