OpdrachtenProfessional pool
JoinLogin

Opdrachten per categorie

• Marketing
  • Sales
  • Kantoorwerk
  • Overig
  • Evenementen
  • Content creeren
  • Technologie en Ontwikkeling
  • Logistiek
  • Webdesign
  • Creatief en design
  • Schoonmaak en Onderhoud
  • Public relations
Bekijk alle opdrachten

Opdrachten per opleiding

• Logistiek
  • Operationeel Manager
  • Business Intelligence and Smart Services
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Projectleider Techniek
  • Animation - Master
  • Juridisch Medewerker
  • Ondernemerschap & Retail Management
  • Opleiding Tolk-Vertaler
  • SPD Bedrijfsadministratie
  • Vertaler Engels
Bekijk alle 486 opleidingen

Opdrachten per locatie

• 's-Gravenhage
  • 's-Hertogenbosch
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Drachten
  • Haarlem
  • Heel Nederland
  • Hellevoetsluis
  • Houten
  • IJsselstein
  • Leusden
  • Meerkerk
  • Mijdrecht
  • Oss
  • The Netherlands
PrivacybeleidAlgemene voorwaarden
© GetJobsDone B.V. 2025
Terug

2000 Postpakketjes verzendklaar maken

Opdracht: 2000 Postpakketjes verzendklaar maken Duur: in overleg Fase Opleiding: Student Werkomgeving: Team verband Corona: Veilige werkplek Locatie: Edel Collecties Nederland, Einsteinweg 5 (Bunschoten)
Deze opdracht is succesvol afgerond
Deze opdracht is met 5 sterren beoordeeld

Opdrachtwaarde

€ 600

Deadline

29-03-2021

Einsteinweg 5, Bunschoten-Spakenburg

Plekken beschikbaar

1

Succesvol afgerond
3 gemaakte sites overzetten

Ik ben op zoek naar iemand die voor mij 3 sites die al zijn gemaakt, over te zetten naar mijn beheer. Sites zijn gebouwd in WordPress, ik heb de backup bestanden in mijn bezit. De domeinnamen zijn al verhuisd en...

€ 250
5 uur
Technologie en Ontwikkeling
Succesvol afgerond
Vertalen van Engelse teksten (IT gerelateerd) naar het Nederlands en uploaden in een CMS

Deze opdracht bestaat uit het vertalen van Engelse teksten (IT gerelateerd) naar het Nederlands en uploaden in een CMS. De taken die hierbij komen kijken zijn het kopiëren van de Engelse tekst, vertalen via Google Translate, tekst nalopen en uploaden...

€ 350
24 uur
Overig
Succesvol afgerond
Event- en relatiemanager

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven student die graag alles in detail organiseert, van plannen houdt en het leuk vindt om professionele relaties te onderhouden met grote organisaties. We zijn een maatschappelijke start-up voor en door jongeren....

€ 250
20 uur
Overig
Succesvol afgerond
Het maken van een voedselveiligheidsplan gebaseerd op HACCP-principes

Twenchi is een webshop die voedingssupplementen importeert en onder de eigen label “Twenchi” verkoopt. Een bedrijf is verplicht om een voedselveiligheidssysteem te implementeren, gebaseerd op HACCP-principes, vanaf het moment dat het levensmiddelen verhandelt. Wij importeren uit onder ander de VS...

€ 500
Overig
Succesvol afgerond
Contentplan maken voor billboard

We zijn op zoek naar een student met ervaring en kennis in de marketing die voor ons een contentplan gaat schrijven voor de content die we kunnen vertonen op ons grote ledscherm (10 bij 5 meter) wat aan de bovenzijde...

€ 300
15 uur
Marketing
Succesvol afgerond
Project 2 weken

Fortune Factory heeft meerdere webshops. Voor een van deze websites hebben wij de wens om de webshop volledig onder de loep te nemen. Dit betreft het vernieuwen van de productafbeeldingen, het optimaliseren van de pagina's en het schrijven van SEO-teksten....

€ 1.200
80 uur
Marketing