Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Opdrachtwaarde
Ik ben op zoek naar iemand die goed kan schrijven en een passie heeft voor tech/gadgets. Ik heb meerdere websites waarop ik producten review en zou dit graag willen uitbreiden met enkele kwalitatieve teksten. Eisen/ervaring: - Uitstekende beheersing van de...
Voor één van onze opdrachtgevers, een leverancier van luxe voordeuren, voeren wij marktonderzoek uit. Een onderdeel daarvan is een concurrentie analyse. Wij zijn op zoek naar iemand die de deskresearch naar leveranciers van deuren, met name in het hogere segment,...
Voor Signploeg zijn wij op zoek naar een enthousiaste student die voor ons potentiële klanten wil benaderen op basis van een gedegen marketingstrategie. In een tijdsbestek van 2 weken zal je 500 bedrijven nabellen om afspraken te maken voor Signploeg....
Onderzoeker arbeidsbemiddelingsplatformsWij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven onderzoeker die zich gaat verdiepen in de wereld van arbeidsbemiddelingsplatforms in Nederland. In deze functie zal je een belangrijke rol spelen bij het inventariseren van platforms die werkgevers en werknemers...
Voor deze opdracht zoeken we iemand die 3 vlogs kan maken en editen. Deze vlogs moeten losse video's worden opgeleverd. Wij verwachten het volgende van de persoon:Eigen apparatuur regelen;Zelfstandig vloggen;Zelfstandig editen.De video's moeten gemonteerd worden en aan de volgende richtlijnen...
Opdracht: 2000 Postpakketjes verzendklaar maken Duur: in overleg Fase Opleiding: Student Werkomgeving: Team verband Corona: Veilige werkplek Locatie: Edel Collecties Nederland, Einsteinweg 5 (Bunschoten)