Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Opdrachtwaarde
We hebben als merk een TikTok account aangemaakt. Dat is stap 1. Nu door naar stap 2: maken van content. Wie kan ons hierbij helpen? We zijn een baby verzorgingsmerk van textiel producten. Denk aan kruikjes, verschoonmatjes, slabbetjes, sokjes (die...
Ben jij die nette student, representatief en spontaan? Dan vragen wij jou ons te helpen om de december geschenken in de week voor de Kerst persoonlijk te bezorgen bij onze relaties. Duur van de opdracht is 3 dagen (maandag-woensdag) in...
Mijn website www.stadswandelingen-utrecht.nl kan verbeterd worden op het gebied van SEO en de te gebruiken zoekwoorden. Ik zoek iemand die de SEO van bestaande pagina's kan verbeteren en die zo'n 10 extra pagina's kan toevoegen. Ik zal daarvoor de juiste...
Event coordinator GetCrewDone We zoeken een event coordinator die ons helpt bij het organiseren van events. De event coordinator zal verantwoordelijk zijn voor het maken van planningen, het inroosteren van studenten, het maken van groepsapps en het contact houden met...
Voor onze locatie in Baarlo zijn we opzoek naar studenten die in de vakantieperiode een aantal uur per week kunnen helpen op ons vakantiepark. Wat zijn de werkzaamheden? - Zwembad (Toezicht houden en indien nodig handelen naar omstandigheden. Er is...
Ben jij steengoed in Excel en ben je tot het einde van dit jaar beschikbaar voor zo'n 20-30 uur in de week? Kom dan onze QESH (Quality, Environment, Safety & Health) afdeling versterken. Deze opdracht is voor ongeveer 40 uur...