Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Opdrachtwaarde
Hi! Wij zijn een reclamebureau en voor een opdracht van ons moeten webteksten vertaald worden naar Engels. Je krijgt een word doc aangeleverd en we verwachten dat je schrijf en spreektaal maakt zodat het duidelijk en begrijpelijk is voor lezer.
We zijn op zoek naar een student met ervaring en kennis in de marketing die voor ons een contentplan gaat schrijven voor de content die we kunnen vertonen op ons grote ledscherm (10 bij 5 meter) wat aan de bovenzijde...
We zoeken een grafisch vormgever die ons kan helpen bij het maken van een catalogus. De taken die hierbij komen kijken zijn:Bijwerken van een Indesign bestandFine-tunen van de catalogus We verwachten dat de opdracht volledig en zoals afgesproken afgerond wordt....
De ideale bijbaan voor tijdens je studie! Als examensurveillant zorg jij er aan het begin van de dag voor dat het examenlokaal netjes is. Je start de computers op en zet de online toetsomgeving klaar. Zodra de kandidaten arriveren controleer...
In opdracht van de Gemeente Rotterdam moeten wij woningeigenaren benaderen om ze te ondersteunen bij het onderhouden en verduurzamen van hun pand. Wij zoeken een student die ons ongeveer 48 uur kan helpen. Het zal voornamelijk telefonisch en via de...
Mijn website www.stadswandelingen-utrecht.nl kan verbeterd worden op het gebied van SEO en de te gebruiken zoekwoorden. Ik zoek iemand die de SEO van bestaande pagina's kan verbeteren en die zo'n 10 extra pagina's kan toevoegen. Ik zal daarvoor de juiste...