Begeleiden van middelbare scholieren tijdens programma Explore Your Future op een middelbare school in Leiden.
Plus maken van afspraken met professionals uit de praktijk voor Meet & Greets.
Opdrachtwaarde
Wij willen graag onze online onzichtbaarheid verbeteren via social media. Daarvoor zoeken wij een student die het leuk vindt om een Facebook groep op te bouwen. Je taken zijn: - content maken voor de groep - vinden en binden van...
Voggt is on a mission to create the most entertaining collectables trading experience by reinventing the way people manage and grow their passion. We make it safe and fun for buyers and sellers to engage and seamlessly trade through our...
Intractive is een platform waarmee je digitale mobiele ervaringen maakt achter QR codes of links. Ervaringen vol gamification, storytelling, AR en VR. Wij zijn op zoek naar een vast persoon om blogs te schrijven voor onze SEO. Het gaat om...
Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...
Ben jij die nette student, representatief en spontaan? Dan vragen wij jou ons te helpen om de december geschenken in de week voor de Kerst persoonlijk te bezorgen bij onze relaties. Duur van de opdracht is 3 dagen (maandag-woensdag) in...
Wij willen een animatie video maken over onze dienstverlening, het moet een korte maar krachtige animatie video zijn van max 5 minuten. Hiervoor zoeken we iemand die ervaring heb met animatie video's want er moet ook een voice over geplaats...