F

Fadoua

Geverifieerd

Social media ...
Terug

Ik help waar administratief nodig! Ook ben ik een kei in social media management

Even voorstellen

Mijn naam is Fadoua, ik ben 31 jaar. Ik beschik over de volgende vaardigheden: Microsoft 365, Koude en warme acquisitie, Agenda beheer, Social media management, Canva | logo design. In de volgende functies heb ik al werkervaring opgedaan: Administratief medewerker, Makelaar buitendienst, Recruiter/ makelaar binnendienst, Administratie Medewerker huurbezwaren, Appointment settings.

Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen?

Ik voer alle administratie handelingen uit die nodig zijn. Ik ruim de klusjes op zodat u meer tijd heeft om echt te kunnen investeren in het bedrijf! Ook ben ik goed met het beheren van social media kanalen. Chatten, bellen, content uploaden Incl text. Ik doe het allemaal.

Hoe ik te werk ga

Als u een echte hands-on persoon zoekt dan ben je bij mij aan het juiste adres. U hoeft mij 1x uit te leggen hoe u het graag ziet en ik pak het direct op. U werkwijze gaat voor. Bij social media beheer maak ik eerst een analyse en op basis daarvan een plan van aanpak. Bent u het er mee eens dan zetten we het voort en onder neem ik actie voor u om resultaat binnen te halen.

€ 1.000

Deze prijs is een indicatie en kan afwijken van de uiteindelijke prijs. Je zit nergens aan vast.

Met deze professional werken
Opdracht informatie

Geschatte tijdsduur

30 uur

Goedgekeurd door GJD

Geverifieerd

Beschikbaarheid

Beschikbaar