HR ondersteuning – ongeveer 8 uur per week
We zijn op zoek naar iemand die ons ondersteuning gaat bieden bij onze HR afdeling.
Doel van de taak:
Part-time ondersteuning op de HR afdeling met het beheer van de HR administratie en ondersteuning van storemanagers bij diverse HR vraagstukken.
Subtaken:
Beheer de HR administratie voor in-, door- en uitstroom, verzuim en prestaties.
Adviseer storemanagers bij alle voorkomende HR vraagstukken, zoals recruitment en verzuimcasussen.
Stel vacatures op en plaats deze op verschillende (lokale) platformen.
Voer sollicitatiegesprekken.
Levering van de taak:
We verwachten dat je deze werkzaamheden uitvoert bij ons op kantoor in Aalsmeer, minstens 8 uur per week. Het tarief is €15,- per uur.
Meld je direct aan
Beantwoord een paar korte vragen en wie weet heb jij binnenkort een nieuwe opdracht!
Opdrachtwaarde
Deadline
Locatie
Plekken beschikbaar