Gegevens van Social Media profielen verzamelen voor doelgroeponderzoek
Voor onderzoek naar twee specifieke doelgroepen moeten er gegevens verzameld worden van social media profielen van mensen die onderdeel zijn van deze doelgroepen. Denk aan:
- geslacht
- geschatte leeftijd
- opleiding/opleider
- jaren werkervaring
- groepen waar ze lid van zijn
- pagina's en bedrijven die ze liken/volgen
Het gaat om 30 personen per doelgroep (dus totaal 60), waarvan eerst het Linkedin profiel bekeken moet worden, en op basis daarvan moet worden gekeken of er ook een facebook en/of insta profiel is.
Je krijgt van ons:
- toegang tot excellijsten om in te vullen
- korte instructie in een videocall met handigheidjes om makkelijk en anoniem personen uit de doelgroep te kunnen vinden op linkedin
Je hebt nodig:
- Een Linkedin, facebook en instagram account
Jij bent:
- Accuraat
- Discreet
- Bekend met social media
Wanneer de samenwerking bevalt zullen er met regelmaat onderzoeksklussen voor je zijn.