Opdrachtwaarde
Deadline
Opdracht: 1000 Postpakketjes verzendklaar maken Duur: maximaal 5 (werk)dagen Fase Opleiding: Student Werkomgeving: Team verband Corona: Veilige werkplek Locatie: Edel Collecties Nederland, Einsteinweg 5 (Bunschoten)
We zijn op zoek voor Signalo naar een student die onze social media accounts wilt beheren. Het gaat om twee post per week (eerst 1 maand lang), waarvan Signalo de foto's leveren. Jij bedenkt de tekst voor de post, je...
Ik ben op zoek naar iemand die voor mij 3 sites die al zijn gemaakt, over te zetten naar mijn beheer. Sites zijn gebouwd in WordPress, ik heb de backup bestanden in mijn bezit. De domeinnamen zijn al verhuisd en...
Wij zijn opzoek naar een studenten die onze december geschenken in de week voor kerst persoonlijk wilt gaan bezorgen bij onze relaties. De opdracht is 3 dagen (maandag tot woensdag) in duo met nog een persoon. De regio van het...
Voor ons bedrijf Tunga zijn we op zoek vlotte babbelaars voor het maken van afspraken met één van onze sales medewerkers. Je belt vanuit huis voor ons bedrijf naar Founders, Ceo en Cto's van techbedrijven met als doel het plannen...
We zoeken een student die voor ons 310 producten plaatst in onze golfballen webshop. De webshop is gebouwd in Shopify. De product omschrijvingen en foto's zijn al gereed en worden bij jou aangeleverd. Aan jou de taak om de producten...