OpdrachtenProfessional pool
JoinLogin
M

Manon

Geverifieerd

Overig
Terug

Appoiment setter helpt jou

Even voorstellen

Mijn naam is Manon, ik ben 34 jaar. Momenteel werk ik als Zweminstructrice, Sport- en beweginginstructrice. En sinds kort als Appoiment setter.

Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen?

Chats overnemen, afspraken maken

Hoe ik te werk ga

Zorgen dat je socials up to date blijven. Chats zal ik beantwoorden Agenda afspraken inplannen etc Sta open voor meer opdrachten

€ 40

Deze prijs is een indicatie en kan afwijken van de uiteindelijke prijs. Je zit nergens aan vast.

Met deze professional werken
Opdracht informatie

Geschatte tijdsduur

0.3 uur

Goedgekeurd door GJD

Geverifieerd

Beschikbaarheid

Beschikbaar

Opdrachten per categorie

• Marketing
  • Sales
  • Kantoorwerk
  • Overig
  • Evenementen
  • Content creeren
  • Technologie en Ontwikkeling
  • Schoonmaak en Onderhoud
  • Logistiek
  • Public relations
  • Creatief en design
  • Webdesign
Bekijk alle opdrachten

Opdrachten per opleiding

• Logistiek
  • Operationeel Manager
  • Zorg en Technologie
  • Business Intelligence and Smart Services
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Projectleider Techniek
  • Animation - Master
  • Juridisch Medewerker
  • Ondernemerschap & Retail Management
  • Opleiding Tolk-Vertaler
  • SPD Bedrijfsadministratie
Bekijk alle 528 opleidingen

Opdrachten per locatie

• 's-Gravenhage
  • 's-Hertogenbosch
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Drachten
  • Ede
  • Heel Nederland
  • Hellevoetsluis
  • Houten
  • IJsselstein
  • Leusden
  • Meerkerk
  • Mijdrecht
  • Oss
  • The Netherlands
PrivacybeleidAlgemene voorwaarden
© GetJobsDone B.V. 2025
J

Jip

Beschikbaar

Creatief en d...
Verpakking, flyer, visitekaartjes, poster of Website Ontwerp

Even voorstellen Mijn naam is Jip, een Digital Designer en Art Director met meer dan 16 jaar ervaring in het ontwerpen van verpakkingen. Bekijk mijn portfolio op www.jiplaarman.com voor inspirerende voorbeelden van mijn werk. Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen? Product: Verpakking Ontwerp Voordeel: Verhoogde verkoop met creatief design Ik ontwerp aantrekkelijke en functionele verpakkingen die jouw product laten opvallen in de schappen. Een goed ontworpen verpakking trekt de aandacht en versterkt jouw merk. Hoe ga ik dit doen? Na een kennismakingsgesprek waarin we jouw product en wensen bespreken, maak ik enkele ontwerpvoorstellen. Jij geeft feedback en na eventuele aanpassingen lever ik het definitieve ontwerp aan in drukklare bestanden. Zo heb je een verpakking die jouw product perfect presenteert.

Geverifieerd

24 uur

J

Julia

Beschikbaar

Marketing
UGC content

Even voorstellen Mijn naam is Julia, ik ben een 21 jarige communicatiestudent en ik heb een passie voor het creëren van content. Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen? Als UGC-creator maak ik authentieke content waarin ik producten van merken gebruik en review. Deze content is ideaal voor bedrijven, omdat het: Echt en betrouwbaar is, wat meer vertrouwen wekt bij consumenten. Meer interactie oplevert doordat mensen zich herkennen in de content. Kosteneffectief is en snel kan inspelen op trends. UGC helpt merken om op een persoonlijke en organische manier op te vallen en hun boodschap te verspreiden. Hoe ga ik dit doen? Ik integreer jullie producten in mijn dagelijks leven en leg dit op een natuurlijke manier vast in video’s of foto’s. Denk bijvoorbeeld aan een ochtendroutine waarin ik jullie product gebruik, een review waarin ik mijn eerlijke ervaring deel, of een stylingvideo waarin ik jullie items laat zien. Hierbij vertel ik een verhaal dat aansluit bij de doelgroep en merkwaarden, zodat de content herkenbaar en betrouwbaar overkomt. Ik zorg ervoor dat de content past bij jullie marketingstrategie, of het nu gaat om korte video's voor Instagram of TikTok, of meer uitgebreide reviews voor andere kanalen. Op deze manier creëren we content die echt resoneert met jullie doelgroep en zorgt voor meer zichtbaarheid en interactie.

Geverifieerd

5 uur

S

Sarah

Beschikbaar

Kantoorwerk
Facturatie in SAP / administratie (REMOTE)

Even voorstellen Mijn naam is Sarah en momenteel ben ik mijn master in Innovation Management aan het afronden aan de Erasmus Universiteit. Komende maanden (aug-dec) ben ik op master exchange naar Kopenhagen, waar ik graag mijn vrije uren besteed aan het helpen bij financiële administratie. Mijn huidige ervaring in SAP en verdere administratie zullen hierbij van grote waarde zijn. Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen? Ik kan ondersteunen bij facturatie, vanuit SAP. Verder heb ik al langer ervaring in administratieve ondersteuning. Hoe ga ik dit doen? Ik ben nauwkeurig, proactief, oplettend en gestructureerd. Ik heb ervaring in facturatie, credits en partial credits aanmaken, purchase orders aanmaken.

Geverifieerd

8 uur

C

Chrissy

Beschikbaar

Social media ...
Social media posts maken

Even voorstellen Mijn naam is Chrissy, ik ben 19 jaar. Momenteel studeer ik Biomedische wetenschappen aan de Radboud Ik beschik over de volgende vaardigheden: Excel, Communicatie, Nederlands, presenteren, Schrijven, Creativiteit, Samenwerken, Netwerken, Leidinggeven, Social media, Blogging, Social networking. In de volgende functies heb ik al werkervaring opgedaan: Unitassistent, Leidinggevende, Afwashulp, Bijles geven. Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen? Ik ga de social media voor jouw bedrijf updaten en aantrekkelijk maken voor (potentiële) klanten. Hoe ga ik dit doen? Door middel van 3 posts verwacht ik een groei met klantenwerving. Daarbij is consistentie een must en daar zal ik dan ook bij kunnen helpen.

Geverifieerd

10 uur

T

Thessa

Beschikbaar

Creatief en d...
Logo design voor maar €150

Even voorstellen Mijn naam is Thessa, ik ben 20 jaar. Ik beschik over de volgende vaardigheden: Social media, Illustrator, Instagram, Tiktok, Fotografie, Communicatie. In de volgende functies heb ik al werkervaring opgedaan: Gastvrouw, Fotografie medewerker. Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen? Ik zal voor jou een logo ontwerpen voor maar €150 euro. Dit om mijn portfolio aan te vullen met nieuwe logo’s. Hoe ga ik dit doen? Doormiddel van een nieuw sterk logo krijgt jouw bedrijf een frisse look.

Geverifieerd

10 uur

R

Renisha

Beschikbaar

Marketing
Social media bijhouden

Even voorstellen Mijn naam is Renisha, ik ben 18 jaar. Ik beschik over de volgende vaardigheden: Trainingen organiseren, Naschoolse opvang bieden, Kinderen bijstaan bij de ontwikkeling van persoonlijke vaardigheden, Spelen met kinderen, Rekken vullen, Winkels schoonhouden, Kinderen helpen met huiswerk, Bijdragen aan het bewaken van kinderen, Toezicht houden op kinderen, Welzijn van kinderen ondersteunen, Voorraden beheren, Gevoelige producten hanteren, Labels van rekken veranderen, Correctheid van prijzen in de rekken controleren, Welzijn van kinderen beoordelen, Individuele lesplannen opstellen. In de volgende functies heb ik al werkervaring opgedaan: Vakkenvuller albertheijn, Brood afdeling, Vakkenvuller. Wat kan ik voor jouw bedrijf betekenen? Ik ga de socials van uw bedrijf update, we gaan mee met de trends en proberen goede en zorgvuldige promotie te maken! Hoe ga ik dit doen? Ik verwacht een groei met: - dagelijkse instagram/tiktok/Facebook post. - trending video’s - promotie foto’s/ video’s

Geverifieerd