TasksProfessional pool
JoinLogin

Tasks by category

• Marketing
  • Sales
  • Kantoorwerk
  • Overig
  • Evenementen
  • Content creeren
  • Technologie en Ontwikkeling
  • Logistiek
  • Webdesign
  • Creatief en design
  • Schoonmaak en Onderhoud
  • Public relations
View all tasks

Tasks by education

• Logistiek
  • Operationeel Manager
  • Business Intelligence and Smart Services
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Projectleider Techniek
  • Animation - Master
  • Juridisch Medewerker
  • Ondernemerschap & Retail Management
  • Opleiding Tolk-Vertaler
  • SPD Bedrijfsadministratie
  • Vertaler Engels
View all 511 educations

Tasks by location

• 's-Gravenhage
  • 's-Hertogenbosch
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Drachten
  • Heel Nederland
  • Hellevoetsluis
  • Houten
  • IJsselstein
  • Leusden
  • Meerkerk
  • Mijdrecht
  • Oss
  • Rotterdam
  • The Netherlands
Privacy PolicyTerms and Conditions
© GetJobsDone B.V. 2025
Back

Website ontwikkelen

Voor Ennovate zijn we op zoek naar een student die de website gaat ontwikkelen. De website moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Graag ga ik met je in gesprek om de details te bespreken. Wat er in ieder geval op de website moet komen zijn de volgende tabbladen; - Over mij pagina - Contactformulier - Klachtenformulier - Info pagina Daarnaast moet het telefoonnummer van Ennovate op elke pagina duidelijk worden weergegeven en heb ik ook graag een aantal foto’s op de website. Mochten er vragen zijn bel dan naar: 06 43 812 396.
This task has been successfully completed
This task was rated with 5 stars

Task value

€ 350

Deadline

24-09-2021

Work from home

Available spots

1

Successfully completed
Data bijwerken in excel

Ben jij steengoed in Excel en ben je tot het einde van dit jaar beschikbaar voor zo'n 20-30 uur in de week? Kom dan onze QESH (Quality, Environment, Safety & Health) afdeling versterken. Deze opdracht is voor ongeveer 40 uur...

€ 400
40 hours
Kantoorwerk
Successfully completed
Leadgeneratie | Sales |

Zit jij in een commerciële studie? Wil je werkervaring opdoen in de b2b-sales? Been there! Naast mijn studie ben ik destijds al in de sales gaan werken. Zo kon ik ervaring opdoen als accountmanager in de praktijk. Als jou dat...

€ 480
40 hours
Sales
Successfully completed
SEO website verbeteren en nieuwe pagina's toevoegen

Mijn website www.stadswandelingen-utrecht.nl kan verbeterd worden op het gebied van SEO en de te gebruiken zoekwoorden. Ik zoek iemand die de SEO van bestaande pagina's kan verbeteren en die zo'n 10 extra pagina's kan toevoegen. Ik zal daarvoor de juiste...

€ 600
40 hours
Marketing
Successfully completed
Kwalificeer een lead lijst en vul deze aan met e-mail adressen

Brookline distribueert 4 Funsport merken in Europa: Spikeball, Crossnet, KanJam en You.Fo. Deze verkopen wij aan sport retailers (Intersport, Sport2000 etc.). Van Intersport Duitsland hebben we een lijst met 2400 winkels inclusief adressen. We zoeken iemand die alle winkels online...

€ 400
20 hours
Data verzamelen
Successfully completed
Wordpress website samenvoegen + SEO optimalisatie

We hebben als kapper 2 websites in Wordpress die samengevoegd moeten worden tot 1 website. De informatie van de ene website moet geïntrigeerd worden in de andere website. Daarnaast zal door het samenvoegen een stukje SEO optimalisatie moeten gebeuren. Verder...

€ 500
20 hours
Marketing
Successfully completed
Planner/Administratief medewerker

Wij zijn opzoek naar een administratief sterk persoon die stevig in zijn of haar schoenen staat. De kandidaat zal de schakel vormen tussen de klanten (vastgoed eigenaren of medewerkers van beheers partijen), huurders en onze uitvoerders. De kandidaat moet goed...

€ 900
32 hours
Kantoorwerk