TasksProfessional pool
JoinLogin

Tasks by category

• Marketing
  • Sales
  • Kantoorwerk
  • Overig
  • Evenementen
  • Content creeren
  • Technologie en Ontwikkeling
  • Schoonmaak en Onderhoud
  • Logistiek
  • Public relations
  • Creatief en design
  • Webdesign
View all tasks

Tasks by education

• Logistiek
  • Officemanagement
  • Operationeel Manager
  • Zorg en Technologie
  • Business Intelligence and Smart Services
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Projectleider Techniek
  • Animation - Master
  • Juridisch Medewerker
  • Ondernemerschap & Retail Management
  • Opleiding Tolk-Vertaler
View all 549 educations

Tasks by location

• 's-Gravenhage
  • 's-Hertogenbosch
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Drachten
  • Ede
  • Heel Nederland
  • Hellevoetsluis
  • Houten
  • IJsselstein
  • Leusden
  • Meerkerk
  • Mijdrecht
  • Oss
  • The Netherlands
  • Zeist
Privacy PolicyTerms and Conditions
© GetJobsDone B.V. 2025
Back

Website ontwikkelen

Voor Ennovate zijn we op zoek naar een student die de website gaat ontwikkelen. De website moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Graag ga ik met je in gesprek om de details te bespreken. Wat er in ieder geval op de website moet komen zijn de volgende tabbladen; - Over mij pagina - Contactformulier - Klachtenformulier - Info pagina Daarnaast moet het telefoonnummer van Ennovate op elke pagina duidelijk worden weergegeven en heb ik ook graag een aantal foto’s op de website. Mochten er vragen zijn bel dan naar: 06 43 812 396.
This task has been successfully completed
This task was rated with 5 stars

Task value

€ 350

Deadline

24-09-2021

Work from home

Available spots

1

Successfully completed
Social Media Manager gezocht

Wij willen graag onze online onzichtbaarheid verbeteren via social media. Daarvoor zoeken wij een student die het leuk vindt om een Facebook groep op te bouwen. Je taken zijn: - content maken voor de groep - vinden en binden van...

€ 500
40 hours
Marketing
Successfully completed
Vlog opdracht

Voor deze opdracht zoeken we iemand die 3 vlogs kan maken en editen. Deze vlogs moeten losse video's worden opgeleverd. Wij verwachten het volgende van de persoon:Eigen apparatuur regelen;Zelfstandig vloggen;Zelfstandig editen.De video's moeten gemonteerd worden en aan de volgende richtlijnen...

€ 500
Content creeren
Successfully completed
Website bouw - optimalisatie

Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...

€ 300
Technologie en Ontwikkeling
Successfully completed
Toffe communicatie-bijbaan bij start-up (jongerencommunicatie)

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven student, met een passie voor marketing en communicatie. Wij zijn één uur voor de toekomst: het nieuwe platform voor scholieren en studenten om in contact te komen met mensen in verschillende...

€ 250
20 hours
Marketing
Successfully completed
Project 2 weken

Fortune Factory heeft meerdere webshops. Voor een van deze websites hebben wij de wens om de webshop volledig onder de loep te nemen. Dit betreft het vernieuwen van de productafbeeldingen, het optimaliseren van de pagina's en het schrijven van SEO-teksten....

€ 1.200
80 hours
Marketing
Successfully completed
4 Persona's maken

De opdracht is om 4 persona's te maken. Hiervoor moeten er doelgroep onderzoeken gedaan worden, zowel desk als field research. De resultaten hiervan moeten vervolgens worden uitgewerkt in de persona's. De opdracht moet worden opgeleverd in een verslag, in een...

€ 3.000
Content creeren