Opdrachtwaarde
Deadline
Stal Creative uit Amersfoort zoekt een designstudent voor 16 uur per week voor opdrachten in de zomer, en wellicht daarna. Het gaat om designwerk voor onze klanten. Uiteenlopend van ontwerpen voor socials tot meewerken aan nieuwe concepten voor klanten. Check...
Zit jij in een commerciële studie? Wil je werkervaring opdoen in de b2b-sales? Been there! Naast mijn studie ben ik destijds al in de sales gaan werken. Zo kon ik ervaring opdoen als accountmanager in de praktijk. Als jou dat...
Intractive is een platform waarmee je digitale mobiele ervaringen maakt achter QR codes of links. Ervaringen vol gamification, storytelling, AR en VR. Wij zijn op zoek naar een vast persoon om blogs te schrijven voor onze SEO. Het gaat om...
We zijn op zoek naar enthousiaste en gedreven studenten, die de campagne en bijbehorende events over Klimaatberoepen mee willen organiseren. Met deze campagne en events willen we jongeren inspireren bij hun studie- en beroepskeuze door hen inzicht te geven in...
Ik ben opzoek naar een student die mij kan helpen met een mailing lijst opstellen en het opbouwen van een funnel via Mailblue. Het gaat om mailadressen die verwerkt moeten worden via (website) Jimdo naar Mailblue. Vervolgens is het nodig...
Wat ga je o.a. doen? - Je bent verantwoordelijk voor het maken en plaatsen van content op alle owned social media kanalen (zowel fotografie als videocontent) - Je ontwikkelt /optimaliseert en publiceert content voor onze eigen website en nieuwsbrieven. -...