Opdrachtwaarde
Deadline
Wij zijn opzoek naar een student die ons voor 4 uur in de week kan helpen met verschillende schrijfopdrachten. Over ons: Wij zijn Axon Healthcare uit Amersfoort, en leveren onze ‘business insights’-diensten aan een brede groep stakeholders in de zorg,...
Zit jij in een commerciële studie? Wil je werkervaring opdoen in de b2b-sales? Been there! Naast mijn studie ben ik destijds al in de sales gaan werken. Zo kon ik ervaring opdoen als accountmanager in de praktijk. Als jou dat...
Wij willen graag onze online onzichtbaarheid verbeteren via social media. Daarvoor zoeken wij een student die het leuk vindt om een Facebook groep op te bouwen. Je taken zijn: - content maken voor de groep - vinden en binden van...
Heb jij op het VMBO gezeten, heb je goede sociale en communicatieve vaardigheden en sta je sterk in je schoenen? Vind je het leuk om VMBO-leerlingen te begeleiden? En woon je in de regio Amsterdam? Meld je dan aan voor...
Voor een onderzoek dat ik uitvoer ben ik druk in de weer om 1-op-1 interviews uit te voeren en zoek ik 4 studenten die allemaal ongeveer 10 interviews willen transcriberen. Aangezien de interviews nu worden gehouden is het nog onduidelijk...