OpdrachtenProfessional pool
JoinLogin

Opdrachten per categorie

• Marketing
  • Sales
  • Kantoorwerk
  • Overig
  • Evenementen
  • Content creeren
  • Technologie en Ontwikkeling
  • Schoonmaak en Onderhoud
  • Logistiek
  • Webdesign
  • Creatief en design
  • Public relations
Bekijk alle opdrachten

Opdrachten per opleiding

• Logistiek
  • Operationeel Manager
  • Business Intelligence and Smart Services
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Projectleider Techniek
  • Animation - Master
  • Juridisch Medewerker
  • Ondernemerschap & Retail Management
  • Opleiding Tolk-Vertaler
  • SPD Bedrijfsadministratie
  • Vertaler Engels
Bekijk alle 518 opleidingen

Opdrachten per locatie

• 's-Gravenhage
  • 's-Hertogenbosch
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Drachten
  • Heel Nederland
  • Hellevoetsluis
  • Houten
  • IJsselstein
  • Leusden
  • Meerkerk
  • Mijdrecht
  • Oss
  • Rotterdam
  • The Netherlands
PrivacybeleidAlgemene voorwaarden
© GetJobsDone B.V. 2025
Terug

2000 leads vinden en invoeren in HubSpot

We zijn op zoek naar een student die voor ons de contactgegevens van 2000 leads vindt en deze invoert in ons HubSpot systeem. De leads en contactgegevens daarvan bestaan uit persoonlijk emailadres (werk of privé), eventuele LinkedIn link, functietitel en organisatienaam. De leads die we zoeken zijn van personen werkzaam in primair onderwijs, voortgezet onderwijs en MBO, o.a. directie, docenten, raad van bestuur, inkoop HR (niet inkoop) etc. We zijn met Proximaal bezig met het ontwikkelen van een platform voor leraren/docenten om ervoor te zorgen dat zij ontzorgd worden op allerlei manieren. Op het platform worden onder andere trainingen aangeboden, een community waar gebruikers met elkaar contact kunnen hebben en een jobboard voor verschillende vacatures. Voor de opdracht hebben we 1 dag onboarding op kantoor.
Deze opdracht is succesvol afgerond
Deze opdracht is met 5 sterren beoordeeld

Opdrachtwaarde

€ 500

Deadline

17-11-2022

Vanuit huis

Plekken beschikbaar

1

Succesvol afgerond
Mailinglist en funnel opbouwen 💻📧

Ik ben opzoek naar een student die mij kan helpen met een mailing lijst opstellen en het opbouwen van een funnel via Mailblue. Het gaat om mailadressen die verwerkt moeten worden via (website) Jimdo naar Mailblue. Vervolgens is het nodig...

€ 250
20 uur
Marketing
Succesvol afgerond
Website bouw - optimalisatie

Wil website anders georganiseerd hebben en een goed werkende webshop. Ik heb al een website + webshop www.reha-reclame.nl. & www.shop.reha-reclame.nl Tevens heb ik via een derde een textielshop voor bedrukking. eigenlijk wil ik de webshop en de textielshop samenvoegen tot...

€ 300
Technologie en Ontwikkeling
Succesvol afgerond
Ondersteuning administratie

Heb jij feeling met cijfers en help je graag verschillende bedrijven? Dan zijn wij op zoek naar jou! Wij zoeken een student die ons gaat helpen bij de administratie van onze klanten. Je mag in overleg zelf bepalen waar en...

€ 960
64 uur
Kantoorwerk
Succesvol afgerond
Massa geld verdienen in je vakantie! 🤑🤑

Voor onze locatie in Baarlo zijn we opzoek naar studenten die in de vakantieperiode een aantal uur per week kunnen helpen op ons vakantiepark. Wat zijn de werkzaamheden? - Zwembad (Toezicht houden en indien nodig handelen naar omstandigheden. Er is...

€ 432
40 uur
Overig
Succesvol afgerond
Website ontwikkelen

Voor Ennovate zijn we op zoek naar een student die de website gaat ontwikkelen. De website moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Graag ga ik met je in gesprek om de details te bespreken. Wat er in ieder geval op de...

€ 350
20 uur
Technologie en Ontwikkeling
Succesvol afgerond
1000 Postpakketjes verzendklaar maken

Opdracht: 1000 Postpakketjes verzendklaar maken Duur: maximaal 5 (werk)dagen Fase Opleiding: Student Werkomgeving: Team verband Corona: Veilige werkplek Locatie: Edel Collecties Nederland, Einsteinweg 5 (Bunschoten)

€ 300
32 uur
Logistiek