OpdrachtenProfessional pool
JoinLogin

Opdrachten per categorie

  • Marketing
  • Sales
  • Kantoorwerk
  • Overig
  • Evenementen
  • Content creeren
  • Technologie en Ontwikkeling
  • Logistiek
  • Webdesign
  • Creatief en design
  • Schoonmaak en Onderhoud
  • Public relations
Bekijk alle opdrachten

Opdrachten per opleiding

  • Logistiek
  • Operationeel Manager
  • Business Intelligence and Smart Services
  • Commercieel Management
  • Commerciële Economie
  • Projectleider Techniek
  • Animation - Master
  • Juridisch Medewerker
  • Ondernemerschap & Retail Management
  • Opleiding Tolk-Vertaler
  • SPD Bedrijfsadministratie
  • Vertaler Engels
Bekijk alle 503 opleidingen

Opdrachten per locatie

  • 's-Gravenhage
  • 's-Hertogenbosch
  • Almere
  • Amersfoort
  • Amstelveen
  • Amsterdam
  • Bunschoten-Spakenburg
  • Drachten
  • Heel Nederland
  • Hellevoetsluis
  • Houten
  • IJsselstein
  • Leusden
  • Meerkerk
  • Mijdrecht
  • Oss
  • The Netherlands
PrivacybeleidAlgemene voorwaarden
© GetJobsDone B.V. 2025
Terug

LinkedIn Appointment Setter

Dit is een spannende gelegenheid voor een ervaren professional die affiniteit heeft met social media en persoonlijke sales. Voor een dynamisch bedrijf dat zich richt op het les geven over marketing aan diverse ondernemingen, zijn we op zoek naar een gedreven individu die vanuit LinkedIn Direct Messages (DM's) afspraken kan inplannen met gekwalificeerde leads. Jouw rol is cruciaal in het ondersteunen van high ticket sales en het versterken van klantrelaties via LinkedIn.

Wat ga je doen?

  • Je zult verantwoordelijk zijn voor het actief beheren van inkomende berichten op LinkedIn. Dit houdt in dat je snel en effectief reageert op vragen en verzoeken van potentiële klanten.

  • Naast het reageren op berichten, zul je ook proactief potentiële leads benaderen. Het is jouw taak om interesse te wekken en relevante informatie te verstrekken, zodat je hen kunt kwalificeren als leads.

  • Jouw ultieme doel is het inplannen van afspraken met deze gekwalificeerde leads, die een potentiële klant kunnen worden voor onze diensten.

  • Je werkt nauw samen met ons sales team om ervoor te zorgen dat alle ingezette leads goed worden opgevolgd.

Wat heb je nodig om te slagen?

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden zijn essentieel.

  • Je moet in staat zijn om effectief relaties te bouwen via online platforms, waarbij je een betrouwbare en vriendelijke indruk achterlaat.

  • Ervaring met LinkedIn is sterk aan te raden.

  • Je moet zelfverzekerd en proactief zijn, met een sterke ondernemersgeest en klantgerichte instelling.

  • Je moet ook al enig zins ervaring hebben op het gebied van appointment setting.

Dit is een prachtige kans waarin je jouw vaardigheden in social media en sales kunt combineren en verder ontwikkelen. Je zult een directe en meetbare impact hebben op de groei van ons bedrijf door het binnenhalen van nieuwe leads en het inplannen van kansrijke afspraken. We kijken uit naar jouw bijdrage aan ons team en het versterken van onze aanwezigheid op LinkedIn.

Deze opdracht is succesvol afgerond
Deze opdracht is met 5 sterren beoordeeld

Opdrachtwaarde

€ 500

Locatie

Vanuit huis

Plekken beschikbaar

1

Succesvol afgerond
Kwalificeer een lead lijst en vul deze aan met e-mail adressen

Brookline distribueert 4 Funsport merken in Europa: Spikeball, Crossnet, KanJam en You.Fo. Deze verkopen wij aan sport retailers (Intersport, Sport2000 etc.). Van Intersport Duitsland hebben we een lijst met 2400 winkels inclusief adressen. We zoeken iemand die alle winkels online...

€ 400
20 uur
Data verzamelen
Succesvol afgerond
Boekhouding ordenen

Boekjaar 2021 + 2022 Boekingen controleren en indien noodzakelijk corrigeren. Grootboekrekeningschema Herinrichten Afschrijvingsregister opstellen Kan zowel vanuit huis als bij ons op kantoor. Bij voorkeur woonachtig in Utrecht, eventuele vervolgopdrachten moeten wel op kantoor worden uitgevoerd.

€ 400
25 uur
Kantoorwerk
Succesvol afgerond
Scannen facturen en banken overtypen in BTW maand April

Hallo, Administratiekantoor OKV is op zoek naar een tijdelijke kracht die in de BTW maand April (en bij succes volgende BTW maanden) helpt bij het digitaal maken (scannen) van fysieke administraties, alsmede het overtypen van fysieke bankafschriften in de software....

€ 600
48 uur
Kantoorwerk
Succesvol afgerond
Producten toevoegen in WooCommerce

Bij deze leuke opdracht krijg je de kans om een grote bijdrage te leveren aan een groeiende webwinkel. Het doel van de opdracht is om nauwkeurig en efficiënt 100 bestaande producten toe te voegen aan de WooCommerce webshop. Dit vraagt...

€ 500
Technologie en Ontwikkeling
Succesvol afgerond
❗Tijdelijke Administratieve ondersteuning💻💰

Aqua Vision B.V. is op zoek naar een tijdelijke administratieve ondersteuning. We zoeken iemand die onze receptie/administratie kan ondersteunen. De taken die onder deze opdracht vallen zijn:Aannemen van telefoonHotelboekingen doenEmails beantwoordenVerzendingen regelen We verwachten dat deze taken fysiek op locatie...

€ 450
30 uur
Overig
Succesvol afgerond
Vlog opdracht

Voor deze opdracht zoeken we iemand die 3 vlogs kan maken en editen. Deze vlogs moeten losse video's worden opgeleverd. Wij verwachten het volgende van de persoon:Eigen apparatuur regelen;Zelfstandig vloggen;Zelfstandig editen.De video's moeten gemonteerd worden en aan de volgende richtlijnen...

€ 500
Content creeren