Opdrachtwaarde
Deadline
Voor Bouw logistic services zijn we opzoek naar iemand die een website kan vertalen van het Nederlands naar het Engels. Het zou tof zijn als je al meerdere teksten hebt vertaald van het Nederlands naar het Engels. Je moet de...
Ik ben op zoek naar een enthousiaste en gedreven student, met een passie voor marketing en communicatie die mij wil helpen mijn bedrijf Data-Dingen naar een volgend level te gaan tillen! Dat wil ik o.a. gaan doen door het opzetten...
We zoeken iemand met Microsoft Word ervaring voor de volgende klus. We hebben 50 Microsoft Word documenten van 2-4 pagina's elk, die allen in hetzelfde format moeten worden gebracht naar een template. Niet alle documenten zijn even berwerkelijk - soms...
De opdracht is om 4 persona's te maken. Hiervoor moeten er doelgroep onderzoeken gedaan worden, zowel desk als field research. De resultaten hiervan moeten vervolgens worden uitgewerkt in de persona's. De opdracht moet worden opgeleverd in een verslag, in een...
Workrate breidt uit naar het zuiden van Nederland! Vanaf september voegen we nieuwe klanten toe aan ons portofolio in Eindhoven en Den Bosch. En dat betekent dat we op zoek zijn naar nieuwe collega’s. Help jij ons bij het vinden...
In Ede zijn wij een grootschalig transformatie project aan het draaien, en om dit in goede banen te begeleiden dient er met de bewoners een afspraak gemaakt te worden. Dit zijn veelal oudere mensen en dus is een duidelijke communicatie...