Opdrachtwaarde
Deadline
Onderzoeker arbeidsbemiddelingsplatformsWij zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven onderzoeker die zich gaat verdiepen in de wereld van arbeidsbemiddelingsplatforms in Nederland. In deze functie zal je een belangrijke rol spelen bij het inventariseren van platforms die werkgevers en werknemers...
Het gaat om het vouwen en inpakken van doosjes. Het eerste deel van de doosjes is al gevouwen, dus die hoeven alleen gevuld te worden. Er komt een vloeipapier, theedoek en een kaartje in. Het kan op woensdag, donderdag of...
Zit jij in een commerciële studie? Wil je werkervaring opdoen in de b2b-sales? Been there! Naast mijn studie ben ik destijds al in de sales gaan werken. Zo kon ik ervaring opdoen als accountmanager in de praktijk. Als jou dat...
Voor onze webshop moeten onze korte productteksten vertaald worden naar het Duits. Deze zijn nu al in het Duits door Google Translate vertaald maar dit is uiteraard niet helemaal correct. Wij willen deze graag correct vertaald hebben en alles in...
We zijn op zoek naar een student die voor ons een animatie video van minimaal 1 minuut gaat maken. Hierin moet uitgelegd worden wat ons bedrijf doet en voor de klant kunnen betekenen en de uniekheid van ons koffieconcept naar...
We zijn op zoek naar een student die voor ons de rubbers van beugels gaat verwisselen bij een klant op locatie. Het gaat om de rubberen binnenrand van de beugels die van de ene beugel afgehaald moet worden en op...